Tuesday, September 11, 2007

هفتمین تحقیق:نقش زن

نقش زن در زندگی بشری نقشی حیاتی بوده است به طوری که می توان گفت که زن گاهی نقشی فراتر از نقش مرد دارد در بعضی از جوامع زن را تنها جز در یکی دو مورد از کارها دیگر برای او ارزشی قایل نیستند . بنابر اخرین تحقیقاتی که من کردم زن عامل بسیار مهمی را در ایجاد محبت در مردها دارد به طوری که طی تحقیقات من متوجه این موضوع شدم که مردانی که با جنس مخالف یعنی زن در ارتباط نیستند پس از مدتی دیگر ان محبت قبلی را ندارند و ممکن اسن در نظر دیگران حتی سنگدل هم معرفی بشوند به همین ارتباط با دختر را من بسیار با اهمیت می دانم و در صورتی که در این میان یکسری از مسایل اخلاقی رعایت شود این ارتباط بسیار خوب می شود و در ایجاد محبت کمک شایانی میکند

متاسفانه بنابر تحقیقات من در بعضی از خانواده های ایرانی و خارجی پس از ازدواج زن و شوهر کمتر به یکدیگر توجه می کنند و چون این کمی توجه وجود دارد باعث این می شود که محبت کم شود و چون بنابر مسایل خانوادگی ارتباط با زن دیگری میسر نمی باشد پس این محبت بیش از پیش کمتر می شود و به همین دلیل باید پس از ازدواج نیز همان محبت قبل از ازدواج نیز وجود داشته باشد
متشکرم
کانون دفاع از حقوق زنان ایرانی>

No comments: