Wednesday, September 12, 2007

هشتمین تحقیق:فواید مو

مو فواید بسیاری دارد که من با تحقیقاتی که انجام دادم به انها پی بردم که فهمیدن فواید مو به درک بهتر این پدیده کمک شایانی خواهد کرد . بر اساس تحقیقاتی که من کردم متوجه شدم پیدایش مو در محل ادرار با افزایش سن فواید بسیاری دارد که یکی از این فواید این است که با رویش مو در محل ادرار مو باعث می شود که پوست موجود در محل ادرار ضخیم شود که فایده این کار این است که با افزایش ضخامت پوست اولا کمک شایانی در حفاظت از بیضه ها را دارد و دوما می تواند در جلوگیری از نفوذ مواد جنسی از طریق منافظ پوست و ایجاد دمای مناسب بسیار نقش پر رنگی دارد و در کل وجود مو در همه جای بدن باعث افزایش ضخامت پوست می شود که باعث بوجود امدن فواید بسیاری برای بدن از جمله ایجاد دمای مناسب و ضخامت پوست می شود که من در مطالب که در ابتدا بیان کردم یکی از فواید مهم مو را در یکی از قسمت های بدن بیان نمودم.
متشکرم
انجمن سلامت ایران


No comments: